#1. Post niesponsorowany. Jeszcze.

Przywłaszczaj sobie wszystko, co daje ci inspiracje albo pobudza twoją wyobraźnię – napisał w swojej książce Cokolwiek myślisz pomyśl odwrotnie pan Paul Arden, więc Panie szanowny Arden słuchaj. Jestem chyba ostatnim okazem gatunku charakteryzującego się ochoczym lajkowaniem motywacyjnych cytatów na Instagramie (oraz, co warto dodać – wiarą w te cytaty). Ponadto zdjęcia, miejsca, muzyka, książki, ludzie, nawet wycinki z głupich gazet  – mam cały stosik posegregowanych chronologicznie inspiracji, dzięki którym jako tako funkcjonuję na poziomie wyższym niż przeciętny. No i co z tego, jeśli ostateczną inspirację do stworzenia bloga dała mi kanapka z pasztetem i ogórkiem kiszonym?

Nie zbierajcie żadnych inspiracji. Nie warto.
Food is the way.

Jestem Kasia. Mam 21 lat. Co dwa dni mam sny katastroficzne. Mam fioła na punkcie czytania książek i zbierania informacji, które i tak mają żywotność w moim mózgu dość… krótką, bo jakiś dzień, dwa? Nie walczę z otyłością ani lenistwem, za to w kilku życiowych aspektach muszę zmagać się z perfekcjonizmem. Lubię wyzwania, jak na przykład wyłączenie Internetu w telefonie na 30 minut. Jestem totalnie tolerancyjna, dopóki czyjeś przekonania nie sprawią, że chcę zwrócić to co zjadłam w przeciągu ostatnich pięciu godzin. Jak byłam młodsza to chciałam być bizneswoman, ale potem dostałam pierwszą (niestety nie ostatnią) tróję z matmy i mi się odechciało. No i jestem blogerką od dwóch godzin. Polecam siebie.

5 comments

  1. Dawniej często zdarzało się, że dostawałem nożem i wtedy się budziłem z podwyższonym pulsem, ale to juz przeszłość. Dobry wpis. Ja mam beznadziejnego bloga, którego nikt nie chce czytać, ale gdy odejdę to pozostanie po mnie ślad.

    Lubię to

    • Bo generalnie blogi mają to do siebie, że mało kto chce je czytać :p Ludzie wchodzą, widzą, że muszą poświęcić CAŁE 5 MINUT na przeczytanie wpisu *didn’t read. lol* i wychodzą :p

      Nie wiem czy masz beznadziejnego bloga. Wejdę i zobaczę, ok?

      Polubione przez 1 osoba

  2. Hej! Co slychać? Może muzyke z radia? Ewentualnie jakieś karaoke i sąsiada. A tak, hej! Jestem Damian. Znasz mnie, choć nie, czekaj. Ty mnie nie znasz. Nikt Cie tutaj nie zna. Jesteś tylko i wyłącznie lierkami na ekranie naszych smartfonów, tabletów, komputerów, notebooków, laptopów etc. Zaskoczę Cie, przeczytałem każdy artykuł, który tutaj zamieściłaś. Zajeło mi to chwilke, więcej czasu zajeło mi analizowanie kim jesteś i czego oczekujesz. We wszystkim mamy cele. W tym blogu również masz jakiś cel.

    Podoba mi się Twój styl. Ta pewność w tym co się pisze, elokwencja, starannie dobrane słowa, perfekcjonizm, nutka wyższości, i te książki, wszędzie książki.

    Polecam ten blog. Nikt mnie tutaj nie zna, lecz sądzę, że najwięcej wyrażają opinie ludzi których nie znamy.

    Choć nie. Znasz mnie. Przedstawiłem się, podobno to wystarczy by ludzie się znali.

    Pozdrawiam ciepło, serdecznie, choć niezbyt perfekcyjnie.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

